søndag den 9. oktober 2011

Update

Så kommer der en update mere fra Wellston. Undskyld at det er næsten en uge siden jeg sidst har skrevet, men det er svært og finde tid til og blogge med basketball træning og kun 30 min internet hver dag. 
Siden sidst er der faktisk ikke sket så meget.
Jeg blev syg om søndagen så jeg blev hjemme fra skole om mandagen hvor jeg fik snakket med Emilie på skype. Virkeligt dejligt. Ellers slappede jeg bare af om mandagen og lavede ikke så meget.
Tirsdag stod det på skole og træning, om aften kom Tammy (Min kontakt person) over da vi skulle snakkede om nogen ting.
Lad mig bare sige det sådan, det har ikke været nemt og komme her over. Så Tammy kom over for og snakke med mig og familien hvilket hjælp en del. 

Onsdag kom Gloria og Vince og hentede mig efter træning da vi skulle til Edmond for og spise med hans mor. Mig og Gloria tog i et mall da Vince skulle lige blive færdig med hans skole. Jeg fik kun købt mig en pudder og noget til mit ansigt. Så ikke den helt store shopping tur for mig. Vi spiste på en mexican restaurant hvor man selv bestemmer hvad der skal i og de laver maden lige foran en.    
                                                                                      
Torsdag stod bare på skole og træning, ikke noget nyt under solen der. 
Fredag var det tid til et football game hvilket jeg havde glædet mig til da jeg ikke havde været til et game i et par uger. Så efter træning tog jeg med pep bussen sammen med andre folk fra Wellston High School.
Kampen var i Hinton som er 2 timer fra Wellston så det var en lang køretur.
Vi stoppede og spiste på Cici hvilket er et sted hvor du betaler omkring 5 $ og du kan så æde alt det pizza, pasta, salat og kage som du kan. Det er faktisk ret godt. 
Der skete faktisk en ret sjov ting på Cici, vi var alle i gang med og spise da man lige pludselige kan høre en pige skrige virkelig højt. Og først troede alle at det var en lille pige da hun var nede på gulvet, men da en mand hjælper hende op kan vi se at det rent faktisk er en kvinde på omkring 25 år som har et pink tutu nederdel på. Når men hun begynder og skrige mere og mere op og råber at hun har brug for Jesus og sex. Hun begynder og vil har en anden persons glas og begynder og slikke på hendes hånd.
Der skal så hele 2 voksne mænd til og tage hende udenfor hvor hun ikke engang slapper af. Vi finder senere ud af hun var på nogen stoffer da nogen spurgte de folk hun var med.
Virkelig crazy, men man skulle nok har været der.
Resten af aften var virkelig god, havde det virkelig sjovt med de mennesker jeg sad sammen med så det var nok den bedste game jeg har været til so far :)

Denne weekend har bare været stille og rolig. Lørdag kom Glorias familie over og vi udhulede græskar hvilket var meget sjovt.
I dag skulle jeg har været ude og bowle med nogen piger fra skolen, men der var nogen problemer med og finde et lift til Pops og min værtsfamilie havde for travlt til og køre mig. Så det må blive en anden gang.

Jeg tror det var alt for nu. Vil slutte af med nogen billeder fra de sidste par uger :)




                                                          Dallas towntown
                                                          Mig foran en sjov figur i Dallas
                                          Blake, Taggert, Faith og mig til football game. 
                                               Mit græskar... Kan i se hvad det er? 
                                             Texas giant... Find en video af den på youtube. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar