søndag den 2. oktober 2011

Homecoming Week

Som sagt havde vi Homecoming week i uge 38. Homecoming week er noget som bliver holdt hvert år for at fejre skolens spirit. Dette år var det :
Mandag = 80´ er workout
Tirsdag = Traky Tourist
Onsdag = Picture day
Torsdag = Bum Day
Fredag = Spirit day

Jeg klædte mig ikke rigtigt nogen af dagene da det var med kort varelse at jeg fik dagene af vide plus jeg gad ikke og bruge vildt mange penge på det.
Men det var en sjov uge og jeg synes det er fedt at folk gider og klæde sig ud for at vise deres spirit til skolen.

Om fredagen havde vi en til Pep rally. Teamet var "Glowing in the dark"
Det var virkelig fedt.. Jeg kunne ikke rigtigt tage nogen billeder af det, men jeg tror skolen tog nogen billeder i forbindelse med yearbook. Så måske kan jeg få nogen derfra.

Om onsdagen fik vi taget billeder til skolen yearbook. Glæder mig til og se hvordan de ser ud. Forresten skal vi bruge mit tema til skolens yearbook.
Alle skulle lave et tema og derefter vise det og de valgte mit :) Blev ret glad da de valgte mit.

Forresten har jeg fået lov til og være med i Graduation i slutningen af skoleåret. Er så glad!.
For dem som ikke ved hvad det er. Dette er graduation : 

Det bliver holdt samme dag som skolen slutter, 17 maj.

Basketball er begyndt op, så nu står det på træning hver dag efter skole til 17.00-17.30. Glæder mig.
I fredags havde vi træning kl 00.30 til 2.00 om natten. Det var hårdt, men sjovt :)

Jeg glemte selvfølgelig at tage mit kamera med over til Glorias mor så jeg kunne uploade billeder.
Det må blive en anden gang. Det lover jeg :)

Jeg tror det var alt hvad jeg havde på hjerte for denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar