torsdag den 3. maj 2012

3 Maj.

Kalderen siger 3 maj hvilket vil sige at jeg er gået ind i den sidste måneder som udvekslingsstudent og jeg har virkelig mixed feelings.
På den ene side glæder jeg mig som et lille barn til juleaften til og komme hjem, men på den anden side kunne jeg godt bruge en måneder ekstra her i Wellston.
Jeg forlader Wellston om små 2 uger. 

Denne weekend skal jeg til en fødselsdag fest hos en veninde også skal jeg måske ud og se en film sammen med en veninde.
I næste uge har vi sports aften hvor folk vil få priser og lidt kage og spise.
Skolen går stadig godt.. Folk og lærerne er ved og køre på sidste vers. Alle glæder sig bare til sommer.
Vi har test tirsdag og onsdag før graduation.

Ellers er der ikke sket meget.. Ved faktisk ikke hvorfor jeg skrev dette indlæg. 
Jeg håber jeg kan skrive et indlæg mere før jeg forlader Wellston, men jeg ved aldrig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar