søndag den 29. april 2012

Prom

Så er det blevet søndag hvilket vil sige at Prom var igår.
Jeg startede dagen ud med og tage hen og få sat mit hår op og lagt min make up. Hvilket ikke er sidste gang jeg gør det.
Efter det tog jeg hjem og fik min kjole og tilbehør på. Også var det ellers tid til og tage billeder.
Jeg tog hen til en pige ved navn Liz hvor mange af mine venner var. Så vi fik taget lidt billeder der også var det ellers tid til og tage hen til en veninde ved navn Shelby hvor jeg mødtes med en hel masse venner. Vi fik taget billeder der også gik vi ellers ombord på partybussen som kørte os hen til hvor vi skulle spise. 
Efter vi havde spist tog vi hen til Chandler hvor prom forgik. Så fik vi taget gruppebilleder også var det ellers tid til og danse.
Og hold da op hvor de kan danse.. Det er jo ligesom sex på dansegulvet..
Men det var virkelig en sjov aften!

Efter det var tid til afterprom på skolen og det var nu helt okay. Jeg vandt et gavekort på 20$ til biografen.
En god slutning på en fantatisk aften! Hele dagen idag har jeg brugt og sove. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar