tirsdag den 27. september 2011

Dallas, Texas.

Som sagt var jeg i Dallas denne weekend. Hvilket var en virkelig god tur. Vi tog afsted fredag eftermiddag efter skole og kom til Dallas omkring kl 23.30. Vi var ved Vinces far som bor i en forstad til Dallas.
Næsten morgen skulle vi tidligt op da vi skulle ud og spise morgenmad med Vinces far og senere til Six Flags. Vi spiste morgen på Ihop, som er en ret berømt kæde her i USA. Og det var faktisk virkelig godt, fik selv chokolade dip pandekager. 
Efter vi havde spist morgenmad tog vi videre til Six Flags. For dem som ikke ved hvad Six Flags er, det er en park med virkelig mange forlystelser som er virkelig store. Det er vist ret så berømt her og der ligger flere slags over hele USA. 
Jeg prøvede ikke særlig mange ting, da jeg fik det dårligt. Det kunne har noget og gøre med at jeg var liget blevet vant til 30 grader også kommer man ned til 40 grader igen. Ikke sjovt. Jeg vandt dog en gigant bamse og en basketball i nogen spil. Vi var i six flags hele dagen og noget af aften. Resten af aften blev vi hjemme ved Vinces far.
Om søndagen var det tid til og se Dallas Downtown. Vi gik lidt rundt downtown også fandt vi et sted og spise. Efter vi havde spist så vi mere af downtown og det sted hvor J.F. Kennedy blev skudt.
Efter nogen timer skulle vi tilbage til Vinces fars hus, da vi havde en lang køretur hjem.
Så alt i alt var det en god tur. Vi skal nok tilbage til Dallas senere på året, hvilket er helt fint med mig da der ligger et virkelig stort shopping center som vi ikke nåede denne weekend. Hvilket måske er meget godt da jeg skal holde lidt igen på pengene.
Ikke nogen billeder denne omgang... Sorry, men mit net er virkelig dårligt. De kommer senere... Det lover jeg :)
Skriver om homecoming week en anden gang. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar