lørdag den 3. december 2011

Thanksgiving og første hjemmekamp

Så er der gået et par uger mere siden jeg sidst har skrevet og jeg lovet jeg ville komme med en update efter thanksgiving så her kommer den.

Men som sagt var der Thanksgiving den 24 november og for dem som ved bare lidt om USA ved godt hvor en stor ting det er herover. Det er som man ser på film. Der er kalkun, kartoffelmos, brun sovs, søde kartoffelen med skumfiduser og tærter. Så virkelig meget mad.
Starte dagen ud med og se Maceys Thanksgiving Parade hvilket var virkeligt flot. Så kom Darlenes mor og sted far over. Lidt senere kom en af Waynes medarbejder over med hans søn, så det var ikke så mange igen
Så var det tid til den helt store thanksgiving middag. Og det var godt, selvom jeg ikke spiste så meget. Jeg havde været syg siden tirsdag aften og var stadig torsdag. Hvilket var lidt trist siden det var min første og måske sidste thanksgiving.

Senere så vi en film og tog en lur før Black Friday som vi tog til senere sammen aften.
Folk går amok over Black Friday herover. Har aldrig set nogen lignede. Vi ankom til Walmart omkring kl 9.40 også fandt vi de ting som min familie gerne vil har. Tingene bliver frigivet på forskellige tidspunkter så det glæder om og være den første i køen hvis man gerne vil har noget.
Men efter og havde stået i kø til omkring kl 12.00 fik min familie endelig hvad de kom efter. Så tog vi et smut til Target, men forlod hurtigt igen da der var for mange mennesker og alle de gode ting var taget.

Fredag gik dagen med og se LSU vs Arkansas. Det skal lige siges min familie er vildt store LSU fans og ser hver eneste kamp. Og de har smittet mig med det. LSU FTW.
Lørdag lavede jeg de få lektier jeg havde og senere havde vi en familie aften med film og god mad.
Søndag tog jeg i the mall med en veninde, vi havde planlagt og se en film og shoppe nogen julegaver efter filmen. Vi endte med og se Hugo, helt okay film men vent med og se den til den udkommer på dvd.
Vi havde dog glemt og tjekke hvornår butikkerne lukkede så da filmen var færdig var de alle lukke.
Lidt surt, men vi tog ud og fik noget mad også var det ellers hjem mod Wellston igen. Elsker så meget at mine venner kan køre bil. Så fedt!

Denne uge har gået med skole, træning og en tur mere i the mall for og købe julegaver.
Fredag havde vi vores første hjemme kamp i basketball mod Luther. De er vores største rivaler så hele gymnastik salen var fuld.
Det kørte virkelig godt for vores Varsity girls og de sørge nemt for at der var et forskud på omkring 40-6 så sophomores og mig kunne spille resten af kampen. Normalt spiller jeg for JV men Coach gav mig lov til og dress up for Varsity. Og jeg scorede et mål! Min første Varsity kamp og jeg scorede et mål, ret stolt af mig selv. :)

Ellers går det meget godt for tiden.. Det er lidt underligt og ikke være hjemme i december med jul og alt det. Men på den anden siden går tiden virkelig også hurtigt. Det er ikke til og fatte det er december allerede.
Når jeg må hellere smutte :)
Ligger nogen billeder ud fra de sidste par uger siden jeg synes det trænger.

                                            Timeout
                                          Jeg er nr 31 og hende med det blonde hår. 
                                            Alaney, Senior 
                                          Thanksgiving dinner 
                                        Black friday! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar