tirsdag den 13. marts 2012

18 års fødselsdag

Jep så er jeg sgu blevet 18 år.
Jeg blev ikke vækket med en sang som jeg normalt gør (Eller toast)
Men da jeg kom ud og spiste morgenmad fik jeg mine gaver. Jeg fik en make up bag, neglelak og en tur i biograften med alt betalt fra min hostfamilie.
Hver dag i skole vi høre hvad der sker den dag og lidt nyheder om folk fra skolen. Og efter det var sagt blev der sagt Happy Birthday to Nanna Christensen så det var nu ret sjovt.
Og igennem hele dagen blevet jeg fejret. Jeg fik også snakke med min mor og det var virkelig dejligt.

Efter skole havde jeg stadig softball træningen, det var ikke en særlig lang en. Efter det tog jeg hjem og tog et hurtigt bad før jeg tog hen til Wellston igen for og mødes med pigerne fra basketball da vi skulle ud og se en basketball state kamp.
Før vi kom ind i bilen gav pigerne mig cupcakes som de havde lavet. Det var virkelig sødt af dem.

Selve basketball kampen var virkelig sjovt. Efter vi havde set kampen tog vi ud og spiste og der fik pigerne tjenerne til og synge en sang for mig og jeg fik en gratis kage.
Det var nu meget sjovt.
Efter vi kom hjem tog jeg hen til Maecey for og sove ved hende og det var en perfekt afslutning på en god dag.

På fredag har vi Spring break som jeg glæder mig rigtigt meget til. Det bliver dejligt med ferie.. Husk vi havde ikke vinterferie som i har haft i Danmark.
I ferien skal vi til Branson, Missouri. Så det bliver sikker sjovt nok.
Der kommer et indlæg i næste uge om det.
Og forresten vejret er så godt for tiden.. Vi har haft 30 grader de sidste par dage.. Jeg klager ikke :)

Vi ses der :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar