mandag den 5. marts 2012

Softball, blå mærker og en øm krop.

Så er der gået 2 uger siden mit sidste indlæg så jeg synes det var på tide med et nyt indlæg.

Men som sagt er basketball over og jeg spiller nu slow pitch softball efter skole.
Og det er en helt anderledes sport end basketball og jeg bruger nogen helt andre muskler end ind basketball så hele min krop er øm over det hele og jeg har blå mærker ud over det hele, specielt min ben.
Vi starte træning tirsdag og i skulle har set mig de første par dage når jeg grab bolden.. Det var ikke et kønt syn og hellere ikke når jeg skulle kaste bolden.
Men tingene går bedre nu og jeg kan kaste og gribe bolden lidt bedre eller faktisk en del bedre end første uge.
Men bolden er virkelig hård derfor får jeg blå mærker..
I morgen har vi måske en træningskamp så jeg skal nok tage nogen billeder og putte på bloggen og face (Happy Mia?)

Ellers er der faktisk ikke sket så meget siden sidst.
I sidste uge tog jeg i biografen med nogen venner.. Det var en meget sjov aften.
Mandag i sidste uge tog jeg Prom dress shopping med en veninde og det var virkeligt sjovt.
Jeg fandt ikke min drømmekjole så jeg skal nok ud og kigge mere denne weekend.

Det er vist det :)
Og når ja.. Jeg bliver 18 på fredag.. Tiden går virkelig stærkt. Og det bliver nok ikke fejret på samme måde som jeg ville har gjort i Danmark.
Jeg skal se en state basketball kamp med basketball pigerne så det bliver nok sjovt :)

Jeg skriver et indlæg denne weekend.. Med billeder Mia :)

Og det er forresten 7 måneder siden jeg forlod Danmark i dag.. Hold kæft tiden flyver afsted !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar