lørdag den 24. marts 2012

Spring Break

Så er det vist på tide at jeg får skrevet om spring break.
Vi fik i sidste uge, torsdag da lærerne havde noget som hedder "Parent, Teacher Conference" om fredagen. Så dejligt med en ekstra dag fri. :)
Torsdag tog jeg i biografen med nogen venner for og se "Project X" Det var en meget god film og den var virkelig sjov.
Fredag havde vi en softball kamp. Jeg spillede dog ikke i denne kamp.. Håber jeg kommer til og spille i nogen af kampene for ellers bliver det en lang sæson, hvis jeg skal sidde på bænken hele tiden.
Efter kampen var det planen og gå og se"21 Jump Street" med nogen mennesker fra softball, men siden vi skulle forlade Wellston kl lort om morgen næsten dag kunne jeg ikke gå. Lidt trist da jeg har hørt filmen er virkelig god.

Men som sagt skulle vi til Branson, Missouri.
Lørdag og søndag brugte vi begge dage i noget som der hedder Silver Dollar City som er en theme park.
Det var nogen meget sjove dage og jeg fik prøvet lidt forskellige rides som var lidt over min grænse.
Om søndagen tog Will og mig ned i cave som var virkelig flot. Resten af familie kunne ikke komme med da de alle havde problemer med deres ryg, knæ og ben.
Men hold kæft det var flot dernede.. Jeg har aldrig set noget lignede.
Mandag skulle Rachel og Will zip line og det skulle jeg ikke prøve noget af. Senere tog hen til en shopping gade som var downtown og der fik jeg gjort lidt shopping.
Vi spiste på en fisk restaurant og det var virkelig godt. Vi spiser ikke fisk hjemme da Rachel ikke kan tåle det, så jeg har ikke spist fisk i snart 6 måneder og jeg savner det lidt meget.
Tirsdag tog vi hen til et outlet mall, som ikke rigtigt var et outlet mall, men bare et mall. Det begyndte dog og styrte ned så det satte dog en lille stopper for vores shopping siden det var et udendørs mall.
Om aften tog vi ud og spiste på en italiensk restaurant, som var helt okay.
Onsdag var tid til og forlade Branson for og tage hen til the lake.
Det er faktisk ikke særligt meget og skrive om onsdag, siden næsten hele dagen blev brugt i bilen.
Torsdag kom vi så endelig hjem efter 4 timer i bilen. Og da jeg kom hjem lå der hele 3 pakker fra Danmark. Dejligt.
Fredag havde vi softball træningen og senere tog jeg i biografen for og se "The Hunger Games"
Og det var nok en af de bedste film jeg længe har set. Gør jeg alle den tjeneste og gå ind og se den!
I dag har bare været en slappe af dag og i morgen skal jeg endelig ud og kigge efter en prom dress.
Kryds finger for jeg finder en.

Om små 2 uger tager jeg til DC og hold kæft jeg glæder mig. Glæder mig til og se en helt anden del af USA end hvad jeg har set de sidste 8 måneder. Og hvor bliver det dejligt og kunne tage offentlige transport igen. Jeg skal nok tage en masse billeder imens jeg er der.
Jeg vil prøve og skrive inde jeg tager afsted og ligge flere billeder ind.

Silver Dollar City

Hotel i Branson, (ikke det vi boede på) 



Billede af hvad vi skulle igennem.. 


                                                         Det store hul. (Taget med min iPhone)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar