lørdag den 10. september 2011

Skovbrænd, Pep Rally og Starbuks.

Så kommer der et indlæg mere fra The States. 
I  starten af sidste uge var der en del skovbrande 20-30 miles fra Wellston. Der var nogen huse som blev brændt og folk blev evakueret fra deres huse. Om onsdagen tog jeg med Vince hen til hans aftenskolen, da de har fri internet og et rum hvor man kan læse i ro og fred, og det havde jeg brug for da jeg havde en test om torsdagen.
Når men klokken er ved og være 7.45 da Vince kommer op til mig og siger vi skal afsted hurtigst muligt da de er ved og lukke den vej vi skal hjem ad. Da vi køre hjem kan vi se de store flammer, har dog ikke noget billede af det, men har et billede af den store røgsky.


                                          
Glemte faktisk helt og fortælle om en Pep Rally vi havde på skolen sidste fredag, før vores første game.
En Pep Rally er noget som bliver holdt før et game for at få skolen ind i spirit og støtte playerne på football teamet.
Cheerleader vil holde en Pep Rally før hver eneste home game.
Jeg synes det er en god måde på at få folk ind i kampen. Jeg havde kun et lille kamera med så det blev ikke til nogen gode billeder, men tager nok det andet med næste gang.



Også har jeg været henne og få min første Starbucks kaffe. Den var nu virkelig god, men også virkelig dyr.
5 $.. Så det bliver nok ikke en kaffe hver uge. Men godt var det. 



Og til sidst et lille billede af mit locker. 

Det er Cheerleaderne som har givet mig det skilt. Glæder mig til basketball sæsonen starter. Så er der endelig noget efter skole jeg kan lave. :) 

Det var alt for denne gang. :)   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar