søndag den 18. september 2011

Tornados vs Tigers

Sidste fredag var der som altid en football kamp, denne gang var det ude så jeg tog en bus fra skolen sammen med nogen andre mennesker. Busturen tog omkring en time, men det gjorde ikke så meget da jeg snakkede meget med 2 piger så tiden gik hurtigt.
Vi skulle spille mod Drumright, deres maskot er en tornado. Derfor overskriften :)
Vi tabte desværre med 54-0 så det var ikke så godt. Men jeg havde en god aften, snakkede med flere folk. Så det var jo kun godt.

Jeg kom sent hjem fredag nat så jeg var ikke så glad da jeg næste morgen skulle op kl 7 for at være klar til at Glorias mor kom og hente mig da jeg skulle hen til min køreskole som forgik i Shawnee.
Køreskolen var nu helt okay. Vi så for det meste bare film, tog nogen test og hørte ham tale.
Det skal lige siges at jeg er den eneste som ikke har prøvet og køre bil i denne klasse og vi var omkring 10 stykker og de var alle sammen 15 år gammel.
Om søndagen skulle jeg igen på køreskole og hvad der skete lørdag gentog sig igen om søndagen. Så ikke så meget nyt der.

Mandag skulle jeg så har min første køretime og det gik ret godt hvis jeg selv skal sige det. Jeg ramte ikke noget eller nogen for den sags skyld. Og min kørelære sagde også at jeg gjorde det ret godt, men på den anden side det skal han jo sige.
Jeg har min næste køretime i morgen efter skole :)

Denne uge har for det meste bare stået på lektier, skole og afslapping. Onsdag var vi dog i Zoo og ude og spise.
Zoo var helt okay, der var ikke så mange dyr ude og dem der var ude sov for det meste bare. Jeg var dog ved og træde på en slange da vi skulle gå tilbage fra giraffer. Ikke særligt sjovt igen. Men fik dog set en slange helt tæt på :)
Vi tog ud og spiste på en cafe ved navn Cow Cafe og de havde de bedste burger som jeg har fået herover.
Efter vi havde spist tog vi ud og shoppe, så fik købt mig noget trænings tøj og et par virkelig fede støvler.
Har brugt alt for mange penge på det sidste så nu skal der spares lidt.

Om torsdagen tog min hostfamilie mig med hen til the State Fair. Det er en ret stor ting i Oklahoma og folk fra hele Oklahoma kommer hen til Oklahoma City for at deltage i det.
Det var nu helt okay, man kan får virkelig alt muligt slags mad. Som Pizza on a Stick eller deep fried cake.

I denne uge er det homecoming week/ Spirit week så man skal klæde sig ud hver dag :) På mandag er det 80´er workout day. Skal nok tage billede af hele ugen og ligge ud på facebook og nogen på bloggen.
På fredag skal vi Dallas, Texas da vi skal til Six Flags om lørdagen og besøge Vince far. Det vil sige at jeg går glip af kroning af homecoming queen, det er da lidt trist, men jeg er sikker på at jeg får det sjovt i Dallas.
Min skole har ikke nogen homecoming dance ligesom som mange andre skoler har. Men heldigvis har vi stadig Prom og en anden dans om vinteren :)

Har forresten fået købt mig en Letterman jacket, den var ikke billig. Men jeg er sikker på at jeg bliver rigtigt glad for den. Skal nok tage et billede ligeså snart jeg får den :)
Det var vist alt for denne gang. :)

Der kommer ikke nogen billeder med denne omgang da nettet er virkelig langsomt så det vil tage 100 år for at får dem op.

1 kommentar:

  1. Dejligt at følge med i din hverdag:-)
    du oplever lidt mere end her på den lille ø

    SvarSlet