søndag den 4. september 2011

Første football game og at være låst inde på skolen om natten.

Så har jeg været til min første football game. Og hvor var det sjovt!
Jeg vil skyde på at næsten hele byen var mødt op for at se holdet spillet. Det kalder man school spirit. :D
Vi spillede mod Luther, som skulle siges og et hold som Wellston ikke bryder sig om. Vi tabte dog stort. 40-0 til Luther, så det var ikke det bedste. Men håber det går bedre næste gang. :)

                                                      Holdet igen.
                                           Vores team.. De har liget løbet igennem et slags skilt. 
                       En pige som jeg snakker med.. Hun hedder Devyn og er virkelig sød :) 


Når men efter kampen skulle vi hen på skolen da der var det der lock in.
Det var en virkelig god aften, vi så nogen film, løb rundt på skolen for at finde et ghost som siges og være på skolen. Spiste pizza og snakkede.
Jeg blev hentede af Vince kl 6 om morgen, der havde jeg kun sovet 15 min på en stol så jeg var virkelig træt.
Om lørdagen tog jeg til Tulsa med Glorias mom da vi skulle besøge en søster. Vi tog i biografen og så en film og tog ud og svømme ved søsteren da hun har en pool. Det var en god dag :)

Senere i dag skal jeg ud og bowle med min kirkegruppe og i morgen har vi fri for skole, da det er labor dag. :)

Jeg har fået min første karakter og de er ret gode.. Der er kun et enkelt C og resten er B´er og A´er :)

Jeg skal forresten i gang med og tage mit kørekort.. Det kommer til og koste 300 dollars. Min mor og far er så søde at de har valgt og betale for mit kørekort, så tusind tak mor og far :D
Forresten tillykke til min mor som i dag fylder 50 år :D Ville ønske jeg kunne tilbringe dagen med dig og resten af familien. Men vi ses snart :)

                                             To rigtige søde piger.. Har klasse med begge to. 


Det var alt for nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar