torsdag den 5. april 2012

Nyt fra the states.

Så synes jeg det var tid til og skrive et indlæg, det har jo været lidt længde siden jeg sidst skrev.
Når men siden sidst er der faktisk ikke sket så meget igen.
I mandags 4/2 havde vi en softball kamp i en by ved navn Chandler og det gik ikke så godt. Vi tabte den første kamp og den anden kamp tabte vi også.
Men jeg fik ikke set den anden kamp helt færdig.. Imellem innings kaster vi bolde til hinanden så vi altid er varme hvis vi skal på banen.  Jeg endte op med og få en bold i mit hovede som så var min anden gang.
Jeg blev så kørt på hospitalet siden jeg fik en bule på størrelse med en baseball som også blev sort, da bolden ramte mig.
Men jeg fik en lille hjernerystelse. Så de sidste par dage har jeg brugt hjemme da jeg har slappet af og ligget i sengen.

Ellers er der faktisk ikke sket så meget.
Jeg har fået købt mig min prom kjole. Og nu glæder jeg mig bare endnu mere til prom! Prom er den 28 April.

Ellers har vi haft kampe i softball, jeg har dog ikke spillet i nogen af de kampe.
Og efter hvad der er sket kommer jeg dog nok ikke til og spille softball mere.

Denne weekend har vi fri både i morgen og mandag så det er jo lidt dejligt. Eller jeg glæder mig faktisk til og komme tilbage til skolen.
I næste uge skal jeg kun i skole tirsdag og onsdag også smutter jeg til DC torsdag morgen.

Jeg har faktisk ikke så meget mere og skrive om for tiden.
Vi skrives :)

Sneak peak på min prom kjole



Ingen kommentarer:

Send en kommentar