onsdag den 25. april 2012

34 grader i slutningen af April

Beklager denne dårlig overskrift, men jeg er ved og løbe tør for gode ideer.

Men som overskriften siger har vi haft 34 grader idag og det er kun april! Jeg elsker varmt vejr, men dette er næsten for meget.
Alt går godt for tiden. Faktisk virkelig godt.
Prom er på lørdag... Glæder mig freaking meget! Jeg starter dagen ud med og få lagt mit make up og sat mit hår op i the mall.
Så tager jeg hjem og putter min kjole på også skal jeg ellers mødes med nogen venner ved en venindes hus for og tage og efter det smutter vi til byen for og spise også er det ellers tid til selve Prom.
Billeder burde komme op søndag eller mandag.

Men ellers sker der faktisk ikke så meget..
Softball er slut.. Efter vi havde spille vores sidste kamp tog Coach Williams os ud og spise. Og det var en virkelig sjov aften.
Det er lidt trist at tænke på at jeg aldrig skal spille en sport mere i USA.
Jeg har nydt det de sidste par måneder.

Nu er der hellere ikke særlig lang tid tilbage af mit ophold i USA.. Og jeg sidder lidt med mixed feelings.
Jeg glæder mig til jeg kommer hjem, men jeg kommer virkelig til og savne USA. Alle de venner jeg har fået, en ny familie og genrealt bare alt.

Min mor og far kommer til Oklahoma for og se mig Graduate 17 maj.
Også skal vi ellers ud og se USA.
Jeg er hjemme engang 5 Juni. Skal nok finde ud af hvornår jeg lander helt præcist hvis nogen har tænkt sig og møde mig der.

Ellers er der ikke så meget nyt.
Ingen billeder denne omgang.. Jeg beklager.
Næste gang! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar