fredag den 8. juli 2011


Første gang udgivet den 9 maj 2011. 
Så var det vel på tide med et til blogindlæg. Og jeg har stadig ikke fået nogen familie siden sidst. Tjekker min mail hverdag for at se om der er kommet en mail fra Interstudies og det er der desværre ikke. Jeg må bare vente, selvom det er lidt svært. Specielt når folk spørger om man har fået familie.  (hvilket ofte er det eneste som de spørger om)
Men jeg skal nok klare. I mellemtiden bruger jeg al min energi på Rantz. Det er lidt svært og tænke sig til at jeg kun har 6-7 uger tilbage. Jeg kan ikke ligefrem sige at jeg glæder mig til den 24. Juni hvor det er vores sidste dag sammen.
Det er jo mennesker som jeg har gået op og ned af de sidste 9 måneder. Men det vil jeg ikke tænke på mere. Nu gælder det om at nyde de sidste uger sammen.
I denne weekend har jeg været i København fordi min lille kusine Dea skulle holde sin konfirmation også blev der lige en lille familie tur ud af det. Sjovt nok købte jeg ikke noget da vi tog på shopping om lørdagen, men det er vel kun godt.
Jeg skal forresten snart til et info møde med Interstudies, her den 19 juni. Det bliver dejligt og se nogen af de mennesker som man mødte på Camp A.
Det er bare lidt surt at det bliver holdt den sidste weekend jeg har her på Rantz, men det er jo kun nogen timer jeg er væk, så mon jeg ikke klare det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar