fredag den 8. juli 2011

Værtsfamilie!!

Første gang udgivet 12 juni 2011





Så blev det min tur til og få værtsfamilie! Fik en mail om det i torsdag, men har haft alt for travlt til og skrive om det før i dag.
Når, men jeg skal til Oklahoma i en lille by ved navn Wellston og jeg skal bo ved Gloria & Vince Nethery samt deres søn på 2 år ved navn Zaiden.
Wellston har omkring 2000 indbygger, så det er en lille by, men den ligger kun omkring 30 miles fra Oklahoma City.
Jeg skal gå på Wellston High School som har omkring 200 elever, skolen tilbyder  basketball, softball, og football og nogen andre ting som jeg ikke ved endnu. Den har også flere klubber som man kan melde sig ind i. Der er bl.a.  DECA, FCCLA, drama, yearbook, og FFA.
Ang familien så kan de godt lide udendørs aktiviteter, camping, at rejse og familier komsammen.
De rejser til Texas 2-3 gange om året da de har familie der og de rejser også til Tulsa ca en gang om måneden.
Jeg har skrevet lidt med dem og de glæder sig rigtigt meget at jeg kommer over og de har allerede planlagt flere som skal ske under mit ophold. Så jeg glæder mig rigtigt meget!
Skolen starter den 11 August så jeg skal rejse derover den 6 August, så der er ikke særlig lang tid til.
Det hele virker så rigtigt nu hvor jeg har fået familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar