fredag den 8. juli 2011

Siden sidst


Første gang udgivet den 25 juni 2011

Det er lørdag den 25. juni og jeg tænkte det var på tide med et nyt indlæg siden sidst.
Jeg har skrevet frem og tilbage med min værtsfamilie og de virker rigtigte søde. De glæder sig meget til og jeg kommer der over. Jeg har også skrevet lidt med min kontaktperson og hun virker også rigtigt sød. Hun er altid klar til og svare på de spørgsmål som jeg nu står inde med.
Jeg spurgte om hun vidste om jeg ville blive Junior eller Senior på min skole, men det vidste hun desværre ikke. Håber virkelig at jeg bliver Senior.
Familien har planlagt at vi skal på road trip til Kentucky, da de har familie der oppe som de gerne vil besøge. De vil også tage mig på en weekend tur til Dallas engang  og de vil også har mig med ud og sejle på Illinois river.
Det lyder som nogen helt vildt gode planer de har planlagt og nu glæder jeg mig bare endnu mere.
Min kontakt person har også snakket om at måske tage mig med til New Mexico, da hun rejser der til flere gange om året.
Her til aften ringede jeg til min værtsfamilie for første gang. Det var dejligt og få stemme på de mennesker som jeg skal bo med, vi snakkede ikke i særlig lang tid da klokken var 23.30. Men vi aftalte at vi ville ringe sammen på et andet tidspunkt.
Jeg skal forresten rejse den 5 august da de gerne vil har mig over inde den 7 august siden de holder en fødselsdagsfest for deres dreng der og de vil gerne har jeg møder familien.
For at komme over til noget helt andet som ikke omhandler USA så stoppede jeg på Rantzausminde Efterskole igår (fredag den 24)
Det var en dag med masser af tåre og farvel til nogen helt vildt fantastiske mennesker som jeg aldrig vil glemme.
I løbet af den sidste uge havde vi en dag hvor vi havde en lille “festival” hvor der kom nogen bands og spillede.
Det var en rigtigt hyggelig dag med godt musik og dejlige mennesker.
Om torsdagen havde vi en fest om aften som starte med godt mad og dejlige mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar