fredag den 15. juli 2011

3 uger

Jep... Som overskriften hentyder til er der kun 3 uger tilbage i Danmark før jeg smutter til Oklahoma.
Det er lidt vildt og tænke på, men på den anden side også lidt trist. At jeg nu skal til og sige farvel til alle de mennesker som jeg kender og elsker. Men tro ikke at jeg ikke glæder mig, for det gør jeg rigtigt meget!

I går (Torsdag) var jeg en tur på den amerikanske ambassade for at få lavet mit visum. Jeg stod i kø lidt udenfor, hvor jeg faldt i snak med en pige ved navn Kathrine som også rejser med Interstudies. Vi kom ind efter noget sikkerhedstjek hvor jeg så skulle giv alle mine papirer og pas.  Så blev vi sat til og vente, hvilket vi gjorde en lidt over en time.
Heldigvis snakkede jeg med Kathrine hele tiden så tiden gik lidt hurtigere. Jeg blev kaldt op og hvor manden bag skranken stillede mig et spørgsmål. Som lød : Hvor i USA skal du hen?
Så meget for den time hva?

Så nu venter jeg bare på at jeg får mit pas og visum tilbage igen :)

Ellers fik jeg set nogen venner fra Rantz imens jeg var i København, vi så også den nye Harry Potter film. Og den er rigtigt god! Nok en af de bedste vil jeg sige. Og jeg kan da ikke løbe fra at jeg græd lidt meget under hele filmen.

Men nu er jeg tilbage i Faaborg, hvor tiden går med og arbejde så meget som nu vejret tillader det.
Jeg skriver nok snart igen.

1 kommentar:

  1. Hej Nanna.

    Hvor fedt du gider læse min blog, og kan kun sige i lige måde. Din blog er bare super fed!

    Jeg har sat mit til at følge dig, og lagt dig på min liste, så andre kan læse dig også.

    SvarSlet