fredag den 8. juli 2011

Workshop

Først gang udgivet 18 april 2011


I fredags tog jeg med et tog til Århus hvor jeg skulle mødes med andre udvekslingselever fordi vi alle skulle deltage i en Workshop/forberedelseskursus.
Det var en weekend med masser af info om vores udvekslingsår som faktisk ikke ligger så langt væk igen. Har kun omkring 4 måneder tilbage i Danmark før jeg smutter over til USA og er væk fra alt det jeg kender i 10 måneder.
Når men tilbage til Workshoppen.
Vi ankom fredag til Ebeltoft hvor campen blev holdt ved 8-9 tid om aften. Vi fandt de værelser hvor vi skulle sove resten af weekenden. Vi blev delt ind i nogen grupper hvor vi fik en gruppelede som havde været i USA, som vi så kunne stille alle de spørgsmål vi nu gik rundt.  Vi begyndte også og lave en sang til det store melodi grand pix som fandt sted lørdag aften.
Vi skulle tidligt op lørdag morgen da vi havde et stramt program.
Hele dagen stod stort set kun på info, info også lige lidt mere info om vores udvekslingsår. Der var også en gåtur og nogen pauser imellem og det var ret dejligt imellem alt det info.
Senere på aften stod det så på melodi grand pix og en quiz. Synes selv det gik ret godt med vores sang og vi endte da også med og få en 3 plads ud af 7 grupper.
Søndag stod den på lidt mere info og ellers stod den bare på rengørning og afslapning. Også var det bare ellers på vej hjem til Rantz.
Det var en virkelig god weekend med masser af god info som jeg helt sikkert vil kunne bruge i mit og jeg er virkelig glad for at Interstudies laver sådan nogen weekender.
Nu glæder jeg mig bare endnu mere til og komme afsted :D
Sorry hvis det blev lidt langt uden nogen billeder, men gad ikke og slæbe mit kamera med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar