søndag den 28. august 2011

Sean Kingston, Hjemve og skolen.

Så kommer der et nyt indlæg. Nettet hjemme ved min værtsfamilie er ikke kommet op endnu, så jeg sidder ved Glorias mor lige nu. Nettet burde gerne være oppe om 2-3 uger hvis vi er heldige.
Når men siden sidst er der sket en hel masse og jeg vil prøve og skrive det meste ned.

Vi var som sagt henne og se Sean Kingston i Froniter City.. Det var nu helt okay, jeg kan ikke lide hans musik og det blev ikke bedre af at han ikke engang sang, men det blevet spillet i stedet for. Så det eneste han rent faktisk gjorde var bare at råbe at folk skulle tage deres hænder op i luften. Fik taget nogen billeder, men min mor har stadig ikke sent mit stik til mit kamera så de må vente.

Søndag, mandag og tirsdag var nogen lidt hårde dage for mig da jeg var virkelig remt af hjemve. Men det blev bedre efter jeg fik snakket med Tammy og min hostfamilie.

Skolen bliver også bedre for hver dag der går. Vi får faktisk ikke så mange lektier for lige for tiden så det er kun godt.
På fredag er det den første football game.. Glæder mig virkelig meget :) Efter kampen skal FCCLA hen på skolen hvor vi skal tilbringe natten og lave alle mulige slags ting.
Snakker med flere og flere mennesker og alle er virkelig søde.
Den test vi havde i US History gik meget godt hvis jeg selv skal sige det.. Fik et B. Godt klare når man tænker på at jeg aldrig har haft US History før.

I min sidste klasse (Athletics) er vi lige så stille begyndt og træne op til basketball season. Det godt nok hårdt. For folk som har gået på Rantzausminde Efterskole 2010/2011 ved hvor meget sport vi lavede. Og gå fra det til at dyrke sport hver dag er ikke nemt. Men jeg kan også godt lide det, jeg er måske ikke den bedste på holdet og bliver det nok ikke.
Men jeg glæder mig til seasonen starter.


Så har jeg vist ikke rigtigt mere og sige..
Hvis i har lyst til og sende mig et brev, pakke eller hvad i ellers i kan finde på så er i mere end velkommen :) Det varmer lidt bedre end en mail eller besked på facebook.
Min adresse er : Vince Nethery
As Nanna Nim Christensen
PO Box 487
Wellston Ok 74881 0487 US

På fredag har jeg været væk en måned.. Vildt og tænke på.
Vi skrives :D

Oklahoma Downtown


Billedet er taget imens vi kørte bil.

Skal nok sætte flere billeder ind snart.

3 kommentarer:

  1. Hjemve hører til - og om et år vil du havde "USA- ve" Ved godt det ikke hjælper så meget lige nu, men de lyse tider kommer. Bare hæng i! Og så nyd Fodbolden - det er sindssyg sjovt (hvis du spørger mig) :) Love and miss you
    XOXO Sille <3

    SvarSlet
  2. Hej søde Nanna.. Jeg håber du har det godt, trods hjemve. Jeg savner dig! Ved du hvor meget porto der skal på sådan et brev? :-)

    SvarSlet
  3. Jep.. Det er vist noget man ikke kan undgår.
    Det er sindsygt sjovt :D Glæder mig til næsten game :)
    Love and miss you too <3

    Jeg savner også dig Pop :D <3 Ved ikke hvor meget det koster, men du kan spørge posthuset :) <3

    SvarSlet