mandag den 1. august 2011

Afskedsfest

Her i weekend holdt jeg en afskedsfest for noget familie og venner.
Noget familie kom fra København om fredagen så det var rigtigt dejligt og tilbringe noget tid sammen med dem, inde jeg rejser.
Ellers var festen rigtigt god og folk hyggede sig rigtigt meget og det gjorde jeg også.
I morgen (tirsdag) holder jeg en til fest, denne gang er det bare for venner fra Rantz og fra Faaborg.
Det skal sgu nok blive hyggeligt og se dem alle sammen igen.
I disse dage har jeg Mathias og Viktor fra Rantz over og besøg. Og det er virkeligt hyggeligt og være sammen med dem igen.

I sidste uge tog min veninde afsted til Australien så der blev holdt noget frokost for nogen piger fra faaborg.
Det var en virkelig god dag.
Et billede fra dagen.. Pigen i den hvide tshirt er Marie Louise som er rejst til Australien.  

Nu er der kun 4 dage til rejser... Jeg forlader allerede Faaborg om torsdagen da jeg skal være i lufthavnen  kl 6.30 om morgen.
Jeg flyver fra København kl 9.05 og lander i New York, Newark kl 11.55 deres tid.
Der skal jeg så vente til kl bliver 19.45 vist hvor jeg så flyver mod Oklahoma City, hvor jeg lander kl 22.30.
Der vil min værtsfamilie står og vente sammen med min kontakt person.

Om lørdagen skal jeg vist bare slappe af sammen med familie og om søndagen kommer hele familie vist da deres søn fylder 2 år, så der bliver en stor fest.

Jeg regner med og skrive et indlæg inde jeg rejser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar