torsdag den 4. august 2011

10 months from now we’ll meet right here

Så er det sgu i morgen jeg rejser. Kufferten er pakket færdig, håndbagagen er næsten færdig pakke. Der er blevet sagt farvel til de fleste mennesker.
Jeg rejser fra Bjørnø i dag sammen med min familie hvor vi så tager til København, for at overnatte ved min moster og onkel.

I tirsdag holdt jeg en "Vi ses om 10 måneder fest" for nogen venner fra Rantz og fra Faaborg. 
Det var en virkelig god fest og det var super dejligt og se dem alle før jeg rejser til Oklahoma.
Jeg fik en virkelig flot mindebog hvor folk har skrevet nogen hilserne til mig, samtid med at der er masser af billede fra hele året. 
Jeg fik også en anden pakke, og det var en stor kasse med billeder på og med alle mulige små ting i. Bl.a. noget lækkert chokolade, en lille lego pakke og et billede med alle pigerne på.  
                                            Gaven fra faaborg pigerne. 

Næsten dag var det så det store farvel og det var lidt underligt at tænke på at man først ser dem om 10 måneder. 
Men som sagt : 10 months from now we’ll meet right here

Det er stadig ikke helt gået op for mig at jeg rent faktisk forlader Danmark og alt det jeg kender og er tryg ved i 10 måneder. 

Jeg ved ikke hvornår næsten indlæg bliver.
Men sikkert engang i starten af næste uge. 
Vi ses :D 

                                           Min kuffert. 




Forresten synes lige skal se hvad jeg går i møde :
2-døgnsudsigt

3 til 9-døgnsudsigt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar