onsdag den 17. august 2011

Lidt om det hele.

Jep jeg ved godt at jeg også lave et blogindlæg i går om skolen, men synes også lige jeg skulle skrive om hvad jeg ellers har lavet.
Som sagt var jeg i Tulsa sidste uge eller rettet sagt lidt uden for Tulsa, så jeg kom ikke downtown, men min hostfamily har sagt at jeg nok skal komme til og se Downtown.
Men efter vi havde været henne ved Glorias søster tog vi ud og spise før vi skulle hen til begravelsen. Valget blev en mexican restaurant fordi jeg tidligere havde sagt jeg at godt kunne lide mexican food.
Stedet var nu okay, måske ikke det bedste. Jeg spiste selvfølgelige ikke op da alt i USA er stort.
                                           Vejen hvor søsteren bor. 


                                           Restauranten 


Sidste fredag tog min host familie mig med ud og spise på noget der hedder Pops.
Stedet har over 150 forskellige sodavander!
Det ligger lige ud til Route 66, så den kørte vi på vej tilbage. Så nu kan jeg sige jeg har kørt på Route 66.
Stedet selv var virkelig flot og de har proppet en hel masse sodavander op mod vinduet.
                                        Bare nogen af de mange sodavander de har. 


Om lørdagen tog vi til et bryllup i Edmond, det var virkeligt flot. Har dog desværre ikke nogen billeder da jeg glemte mit kamera hjemme.
Før vi tog til brylluppet var jeg hjemme ved Tammy (Min AR) Det var dejligt lige og snakke med hende og snakke med de andre udvekslingselever som der var med.
Der er 2, en pige og en dreng begge fra Tyskland.

Ellers går det meget godt. Havde 2 tests i skolen i dag, den ene var super nem og fik 45 ud 50 så jeg er godt tilfreds.
Ved ikke hvordan det gik med den anden, men jeg tror ikke særligt godt.
I morgen har vi 2 tests, en i US History og en i Yearbook/ Computer.

I weekenden skal vi til en koncert og se Sean Kingston. Det skal nok blive sjovt, selvom jeg ikke kender nogen af hans sanger bortset fra en.

Jeg vil godt indrømme at de første par uger har været svære for mig og en stor omvæltning for mig.
Men jeg synes det går bedre for hver dag der går.
Det er crazy og tænke på at nu på fredag har jeg været i USA 2 uger.

Forresten så havde vi et lille drama her i lørdags. Jeg vågnede op ved at jeg kunne høre en høne brøle lidt hvis man kan sige det på den måde.
Når men det viste sig og være Buba, ( Vores hund) som havde fanget en høne og dræbt den.
Senere på dagen lige før vi skal til og gøre os klar hjemme ved Vince søster, får mig og Gloria af vide fra Vince at naboen har skudt Buba. Fordi den ikke bare har dræbt en høne, men hele 4 styk.
Nok ikke lige det man vil høre før man skal til bryllup.

Jeg vil slutte af med nogen billeder fra Pops.

                                           En virkelig stor flaske om lyser om aften. 
     


Ingen kommentarer:

Send en kommentar