tirsdag den 9. august 2011

Wellston, Oklahoma.

Så er jeg ankommet til Wellston, men siden jeg ingen net har hjemme ved min værtsfamilie før om 30 dage skriver jeg nok først et langt indlæg senere.
Lige nu sidder jeg ved Glorias søster som bor tæt på Tulsa og bruger hendes net.
Turen herover var lang. Maden på flyet var ikke det bedste så jeg fik det lidt dårligt, og det bliver ikke bedre af at jeg skal vente 6-7 timer i Newark lufthavn på det næste fly. Men fik lidt mad i lufthaven og kom ellers over til den rigtigt terminal hvor det jeg skulle tage det næste fly mod Oklahoma.
Da jeg ankom til Oklahoma City var min værtsfamilie forsinket, men heldigvis var Tammy der (Hun er min AR)
Der var omkring 30-35 grader da jeg ankom og der var klokken 10.30 om aften.
Jeg ankom til huset, fik set det og gik direkte i seng.
Næsten morgen sov jeg så længe jeg nu kunne og derefter tog Gloria mig med til Wallmart. Det var virkelig stort og man kan få alt i denne butik.
Resten af dagen slappede jeg af da jeg var ramt af jetlag.
Om aften kom noget af Glorias familie da Zaiden skulle åbne deres gaver.

Søndag skulle jeg i kirke for første gang. Det var meget anderledes end den danske kirke, men det var godt lige og møde nogen mennsker.
Resten  af søndag blev brugt i en forlystepark da Zaidens fødselsdags fest blev holdt der. Der mødte jeg så hele familien.

Om mandagen skulle jeg skrives ind på skolen, og få lavet mit skema. Skolen er ikke den største.
Jeg får først mit skema i aften, da jeg skal hen på skolen og møde alle lærerne. Der får jeg også af vide om jeg bliver Junior eller Senior.
Håber virkelig jeg bliver Senior.
Skolen starter på torsdag.

Men som sagt er jeg lige nu Tulsa eller meget tæt på da vi skal til en begravelse.
Vi skal måske ud og shoppe bagefter, men det er ikke helt sikkert endnu.

Som jeg skrev tidligere får jeg først net om 30 dage, så jeg ved ikke hvornår mit næste indlæg bliver.

Ellers går det meget godt, alt er meget anderledes end Danmark, så jeg har nok fået et lille kultur chok.
Jeg glæder mig til og begynde i skole igen så jeg møde flere mennsker på min alder.

Håber ellers alt er godt i Danmark :)

Sorry der ikke er nogen billede, men glemte mit overførelse stik i Danmark.
Men skal nok købe et nyt.

4 kommentarer:

  1. Åh Nanna, hvor er det spændende! Jeg er lidt freaky så jeg går ind på din blog flere gange om dagen og håber på, at der er et nyt indlæg. Jeg håber du falder godt til. Jeg har selvfølgelig stalkede din familie på facebook, jeg ér jo en freak. Glæder mig til billeder! :-)

    SvarSlet
  2. Cecilia W. Mathiasen12. august 2011 kl. 06.32

    Hvor er det rart at høre, at det går godt, Nanna! Jeg er også en freak, men ikke lige så meget som Laura (selvom jeg vist var med til at stalke din familie på Facebook.....)
    Jeg glæder mig til at høre om din skole! :D

    SvarSlet
  3. MAN KAN FÅ NX-CARDS I WALLMART. Tror jeg. <3

    SvarSlet
  4. Tusind tak for de kommentarer :D
    I aner ikke hvor dejligt det er og få når man sidder over på den anden side :D <3
    Skal nok sætte flere billeder ind på et tidspunkt Pop :D
    Og Mathias... Skal nok kigge efter dem næste gang jeg tager i Wallmart :D

    SvarSlet