tirsdag den 16. august 2011

Første skole dag


I torsdag havde jeg min første dag i en amerikansk high school.  Det var okay, folk var rigtige søde til og hjælpe  mig med og finde min næste klasse. 
For resten jeg blev Junior… Det var ikke det jeg havde håbet på, men det er okay. 
Når men vi starte med og mødes klassevis, det vil sige at alle Senior, Junior osv mødtes i hver sit klasse lokale for at aftale hvad der skulle ske til fair (Mere om det senere) og hvem der skulle står på Junior- Senior prom.
Det er sådan at det er juniorerne som skal står for prom og lave alle de ting som der nu skal laves. 
Når, men efter det skulle vi gå hen til vores første klasse, hvor der blev forklaret lidt hvad der skulle ske i denne klasse.
Kl 9 skulle vi gå hen i gymnastik salen hvor alle skulle mødes.  Her blev der forklaret regler for klasserne og dress code.
Resten af dagen forgik på nogenlunde samme måde, vi fik fortalt hvad for nogen regler der var i denne klasse og hvad der skulle ske i løbet af året.
Det er lidt svært og huske alle navnene, men det bliver bedre og bedre for hver dag.
Jeg har fået nogen af tungeste bøger jeg nogensinde har jeg set, men heldigvis smider jeg dem bare ind i mit locker efter jeg har brugt dem. Skal nok tage et billede og vise dem, men siden de er på skolen kan jeg ikke gøre det nu.
Jeg har meldt mig i en club der hedder FCCLA, siden skolen ikke tilbyder nogen sport her i efteråret.
Vi skal vist til Colorado, her til efteråret. Det skal nok blive sjovt.
Jeg skal dog begynde til basketball, her til Oktober, så det glæder jeg mig til.
                                                      Et billede af skolen. 

Burde lige smide mit skema ind så i kan hvad for nogen klasser jeg tager.
Journalism : Vi skal skrive for skolens nyhedsavis i denne klasse. Den er okay, der er ikke særlig mange mennesker i den og det virker okay let. Prøvede og bytte den, men det kunne jeg ikke.
US History – Her skal vi lære om USA historie, det virker til og være en rigtig god klasse og vores lære er virkelig sød og sjov. Den bliver måske lidt svær i starten, men det okay. 
Family Consumer Sciences II – Det er nok den nemmeste klasse jeg har. I går skulle vi skrive i nogen talebobler og farve nogen små firkanter. Vi skal lære og bage og sy senere hen.
Anatomy – Her skal vi lære om mennesket kroppen. Det er en okay klasse, det er bare lidt svært og vende sig til alle de svære ord i engelsk når man er vant til dem på dansk.
Graphic Design/ Yearbook- Den klasse giver næsten sig selv, vi skal lære nogen ting om computer og lave skolens yearbook. Det er en okay god klasse og jeg tror det bliver virkelig sjovt og lave skolens yearbook.
World Lit- Her skal vi læse nogen noveller, bøger og analyse dem. Lidt ligesom en dansk klasse. Den bliver sikkert okay.
HS Girl Athletics – Her i den klasse skal vi dyrke sport. Det er en god klasse og der virker til og være en masse søde mennesker i den.

Det var mit skema… Jeg prøvede og se om jeg kunne få Drivers Ed, men den klasse var fuld så nu regner jeg med og tage den i Edmond, hvor Gloria tog sit. Det skulle være virkelig godt og billigt.
Hvis i har nogen spørgsmål, omkring skolen så spørg løs.


Okay... Jeg ved godt teksten fucker ret meget, men skrev indlægget først i word, så det sikkert derfor.
Sorry. 

2 kommentarer:

  1. Cecilia W. Mathiasen21. august 2011 kl. 12.30

    Nej hvor er det sjovt, at man har sådan nogle klasser. Det vidste jeg slet ikke :) Hvordan foregår det at gå til prøve i det der Yearbook-halløj? Det lyder lidt spøjst.
    Godt at høre om skolen, det lyder som et fedt sted!

    SvarSlet
  2. Vi skulle bare tage en test i sikkerhed ang computer og hvordan man kan undgå skader når man sidder ved en computer. Fik 25 ud 25 så det er kun godt :D

    Og fik et B i min historie test så det er jeg virkelig glad for :D
    Er glad for du kan lide mit indlæg :D

    SvarSlet